MOŻESZ ZDECYDOWAĆ Z JAKIM LOGOTYPEM KOLEJORZ ZAGRA MECZ REWANŻOWY
Pierwszy mecz Lecha Poznań z FC Basel już jutro wieczorem, a tymczasem klub poinformował dzisiaj, że to kibice zdecydują z jakim logotypem zagra drużyna w meczu rewanżowym w Szwajcarii. Do wyboru są organizacje dobroczynne – Drużyna Szpiku, Fundacja RAK OFF oraz Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu.
Skąd taka decyzja? Tłumaczy Mateusz Juraszek - STS jest legalnym bukmacherem wspierającym polski sport, a także projekty realizujące szczytne cele. W związku z tym, że w Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, jako spółka respektująca prawo, postanowiliśmy w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach wybranej przez kibiców organizacji. Wierzymy, że dzięki naszej wspólnej inicjatywie przyczynimy się do ich dalszego rozwoju i wesprzemy w realizacji celów. Jednocześnie mamy nadzieję, że w Polsce prawo w zakresie zakładów wzajemnych również będzie przestrzegane, obecnie około 90% rynku online należy do firm działających nielegalnie – dodaje prezes STS.
Głosowanie jest otwarte dla wszystkich internautów, rozpoczęło się we wtorek o 12:00, a zostanie zakończone w czwartek o 23:59. Swój głos każdy może oddać na stronie www.koszulkanabasel.pl. Po spotkaniu w Bazylei koszulki zostaną zlicytowane, a dochód zasili konto zwycięskiej organizacji.
Do wyboru są trzy logotypy, Fundacji RAK OFF, Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu lub Drużyny Szpiku. Ta pierwsza prowadzi działania mające na celu wsparcie osób onkologicznie chorych, refunduje koszty leczenia czy zapewnia środki czystości. Drużyna Szpiku to grupa wolontariuszy działających bezinteresownie na rzecz osób chorych na nowotwory krwi w szczególności na białaczki. Centrum Krwiodawstwa nie trzeba przedstawiać, zajmuje się badaniem i przygotowaniem krwi oraz jej składników dla szpitali z terenu prawie całego województwa wielkopolskiego
Głos w tym temacie zabrał też prezes Lecha Poznań - Mieliśmy do wyboru dwie drogi. Albo zagrać bez logotypu STS na koszulce, albo wspólnie poszukać takiego rozwiązania, które przyczyni się do czegoś dobrego. Zgodnie stwierdziliśmy, że jednorazowe udostępnienie miejsca na trykocie meczowym zwróci uwagę wielu kibiców. Podobnie było kilka lat temu, gdy piłkarze Lecha grali z logotypem akcji "Wygraj Życie". Chcemy jednak, by tym razem w akcję kibice zaangażowali się już na etapie wyboru partnera. Zależy nam na tym, by każdy mógł się utożsamiać z ideą szerzoną przez fundację, której logotyp zaprezentujemy podczas tak ważnego meczu – podsumował Karol Klimczak.
Otwarte głosowanie trwa do godziny 23:59 w czwartek (30 lipca) na stronie www.koszulkanabasel.pl.
Przeczytaj poprzedni artykuł!
ITD ORAZ POLICJA SPRAWDZĄ AUTOBUS. UMÓWMY KONTROLĘ WCZEŚNIEJ - APELUJĄ
