HUMANIŚCI GRAJĄ O PŁATNY STAŻ.
Walka trwa. A jest o co walczyć. Do wygrania jest bowiem płatny staż w jednej z największych polskich firm. Brains Attack to szansa dla kreatywnych studentów kierunków humanistycznych. To nieprawda, że są oni skazani na brak ofert pracy na rynku.
Uczestnicy na każdym etapie muszą zmierzyć się z konkretnymi zadaniami. Prezentacja części dla Piotra i Pawła już za nami. Odbyła się ona w środę. Przed uczestnikami jeszcze zadania: Volkswagen, GoldenSubmrine i Riverwood. Aktualnie prowadzi Drużyna 3 ze średnią ocen 16, 75. Najniżej punktowana Drużyna 18 nie zdobyła żadnego punktu.
- Brains Attack to system rywalizacji między studenckimi teamami. Każdego miesiąca Ty i Twoja drużyna rozwiązujecie jedno zadanie przygotowane przez firmę partnerską. Za każde zadanie otrzymujecie punkty. Wraz z końcem roku teamy, które otrzymały najwięcej punktów, wybierają w jakiej firmie będą chciały odbyć staż – informują organizatorzy akcji. Część z tych rozwiązań zostanie wdrożona w życie, w dodatku przed rozpoczęciem staży.
Jest to już druga edycja akcji, skierowana do wszystkich studentów wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Odbywa się dzięki wsparciu CIS, czyli Centrum Inicjatyw Studenckich. Jest to grupa działająca przy Dziale Informacji i Promocji, która z pomocą stowarzyszeń studenckich, pomaga przekuć pomysły w realne działanie.
Termin do przesłania zadania nr do oceny przez Komisję Wydziałową upływa dnia 17 marca. 26-tego dnia miesiąca z kolei odbędzie się jego prezentacja. Tym razem pomysły będą dotyczyć GoldenSubmarine.
Miastopoznaj.pl objęło patronat medialny nad wydarzeniem.
Przeczytaj poprzedni artykuł!
BIEG W IMIĘ PAMIĘCI
